top of page

Lagani podsjetnik na školske dane

Eto, skroz sam zaboravio napisati ovaj kratki blog za ovotjednu epizodu koju smo izbacili Gile i ja. Ali evo, ispravljam tu grešku. Uz visoku temperaturu i malaksalost koju sam osjećao ovaj vikend, svejedno smo se našli kako bi snimili novi nastavak našeg slavnog Pojačala Podcasta. I dalje se trudimo biti profesionalni i snimiti barem jednu epizodu tjedno, nabaciti neke teme, komentirati i nasmijati vas, ali sve to uz neobavezan razgovor i druženje kako smo to već unaprijed napomenuli. Svrha svega ovoga što kumadin Goran i ja radimo je da malo razvedrimo i nasmijemo naše pacijente u regionu a i šire (jer imamo i slušatelja koji nas vjerno prati i u Americi).

Cilj svega ovoga nije da imamo 836 lajkova na Facebooku i da imamo lažne obožavatelje koji nemaju blage veze tko smo i što uopće radimo nas dva. Radije imamo 4 lajka i 4 slušatelja koji će istinski pratiti emisije i uživati. Iako ih naravno imamo više; barem smo tako izračunali. Sve će to biti bolje i kvalitetnije s vremenom, pa će tako i slušatelja biti sve više. Za sad se trudimo imati epizode koje vremenski traju oko 20-30 minuta, iako imamo puno više materijala, znamo da imate i vi svoj život i želite se malo i odmoriti. A ne želimo ni mi iskakati svaki dan iz konzerve da vam ne dosadimo. Zato se doziramo u malim količinama. Kao i otrov! Uživajte i slušajte nas i idućeg tjedna, pozdrav ljudi!

bottom of page